Prodat či pronajmout dům či byt je multidisciplína z oblasti marketingu a vizuální část je její významnou složkou.
? Co je cílem Homestagingu?
Prodat lépe a rychleji. Čím déle nemovitost na trhu nabízíte, tím hůře a za méně peněz bude prodána.
Je třeba přilákat ideálního kupce, zapůsobit co nejlepším dojem, pomoci kupujícímu si představit, že nabízená nemovitost je pro něj ideální a jak může jeho nový domov vypadat.
Pamatujte, že jak žijete ve svém domě či bytě a způsob, jak jej prodat, jsou dvě zcela odlišné věci.
Homestager vám pomůže najít ten správný poměr mezi investicí do homestagingu a její návratností.
? Kde začít?
Oslovte odborníka v oblasti homestagingu, který ví, jak na to a má zkušenosti s přípravou nemovitostí k prodeji.
Rozhodnutí jistě nebude lehké. Svému domovu jste věnovali své srdce i duši, vdechli svou osobnost. Ale každý člověk má jinou představu o bydlení a svém domově a ne každý má dostatek představivosti i trpělivosti, aby v nabízené nemovitosti rozpoznal ten ideální prostor pro sebe a svou rodinu.
V této disciplíně vám ideálně pomůže odborník – homestager.
? Co získáte?
V dnešní době máte dle odborníků zhruba 10 vteřin na to, aby vaše nemovitost zaujala budoucího kupce. Na internetu je převis nabídky nad poptávkou a špatně prezentovaný byt či dům na špatných fotografiích nezaujme.
Při osobní prohlídce nemovitosti kupcem je tento čas stejný – do 10 vteřin po vstupu do dveří domu či bytu si kupec vytvoří první dojem, jenž je klíčovým faktorem pro jeho rozhodnutí, zda koupit či nekoupit.
Máte jen jednu šanci udělat na kupce svou nemovitostí dobrý první dojem.
Dobře připravená a dobře nafocená nemovitost zaujme více lidí,
na trhu je kratší dobu a je obvykle prodána za vyšší cenu.
Profesionálně připravíme a nafotíme pro vás vaši nemovitost